Soffan!

Hallojsan! Har ni haft en lika bra dag som jag?:-) Jag har i alla fall tagit det ganska lugnt hela dagen, sen vid 14 så tog jag Med mig syskonen på bio (skrev i förra inlägget), på hotell gyllene knorren. En super mysig film, jag och tanten bakom flabbade åt alla "höhö" skämt! Jag kanske börjar bli en söt gamal tant, på tal om det... Förra veckan när jag var på Stan med vännerna så kom det fram en söt liten dam till mig och sa: " men lilla hjärtat, va otroligt vacker du är. Du ser ut som mitt lilla barnbarn så ung och fin." så svarade jag " du e så himla vacker du med". Hihi, då blir man allt varm i kroppen när man vet att någon tycker att man är vacker! Jag satte precis på en film (igen...) till syrran, så nu sitter vi och myser i soffan. :-) Vi hörs senare gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0