Mobil bloggning direkt från sälen ;) Sor...

Mobil bloggning direkt från sälen ;) Sorry för att det inte blev något bloggande i varken lördags eller igår... I lördags var jag super förkyld så jag låg mest och sov då. Sen i på eftermiddagen så fick jag sån jäkla näsblod och hade det hela kvällen, och den natten. Haha faktiskt första gången jag hade det!!!!! Och så mycket....! Sen var jag uppe nästan hela natten till söndag, då vi tidigt skulle åka till Sälen. Hela bil resan till Sälen satt jag och snorade och ögona spruta, Gaaaaah!!! Har ni också så när ni är förkylda att näsa+ögon rinner? Och ni som inte har det, lycko människor! Men tidigt när jag vaknade imorse så mådde jag mycket bättre, JIPPI! Så idag har jag åkt mycket skidor, i ett kallt vinter land. Och mer blir det imorgon!:-D Men eftersom att lite av förkyldningen redan sitter kvar, så är jag jävligt trött.! Kanske inte blir så mycket bloggning denna veckan efter som att mycket skidor är planerat:) I så fall kvälls och mobil bloggning. Ciao! Ciao! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0