Julafton ♥

God jul alla söta läsare!!! ♥ Ha en riktigt toppen dag i vinterlandet (eftersom att det sägs att det är snö i hela landet)...
Jag som är så himla nyfiken som vanligt, kan inte ni skriva vad ni fick i julklapp? Haha så typiskt mig, men jag gillar att ta del av eran jul(a) glädje hihihi :-)♥
jag kan ju vara lika snäll och berätta vad jag fick igår, super nöjd iaf! :-D
Skor- Boots (skin)
Parfym- "Naomi"
Bakbok- "Blixt kakor"
Läppglans- "Sweet Berry"
Smörgås grill- "Melina"
Film- "remember me"
Pyjamas- "Cupcake Dream"
Underkläder- ..hihi..
Bokstäver- (det står) "wall of fame"
Jaa det var allt ♥ Nu ska jag strax til Mamma och fir jul där, ingen bra uppdatering idag då :-)
Sen blir det nog mobilbloggning i helgen!!
Ciiaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0