Mini julafton!

Jag vaknade klockan 06:00 imorse av ett litet troll som satt i sin säng och viskade " sanna! sanna! sanna!"...
Vi gick upp och kollade under granen där det låg stora och små pyntade vackra klappar. Bara första ögon blicket fick oss att springa fram till trädet och kolla på namnen på alla paketen. Gud vad spänd man blir när dom bara ligger där och väntar på att man ska öppna dom med en sååå förväntansfull blick!!!! Men jag får hålla mig i skinet så jag inte smyg öppnar en, det skulle ju inte vara helt förvånadsvärt om jag gjorde det liksom, hihi :-)
Jag har faktiskt inte önskat mig något speciellt i år, lite spännande att inte ha en aning enligt mig. Så vi får se vad det finns i paketen som vi har fått av tomten! ;-)
Jag måste bara berätta en sak, jonna blev så överaskad imorse, haha.
Igår innan trollet gick och la sig så gjorde hon en skink smörgos på en bricka med knäck. Sen ställde hon den framför
den öppna spisen som hon då också fyllde med stora ljus. Och imorse när hon kom upp så skrek hon till, så jag gick och kollade vad som hände. Då såg jag att brickan var tomm och ljusen låg på golvet nedanför spisen, och på brickan stod det: " Tack jonna för maten / Tomten" haha förstår ni att hon blev paff eller??

Så fort Hanna i har vaknat ska jag traska iväg hem till henne för att hämta första twillight boken. Någon som har läst den, vad tyckte ni?
Sen blir det jul mat mm. och efter fyra så får vi nog öppna klapparna, jag är så himla nyfiken haha!

Ciiiaaooo!

Glöm inte min insamling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0