The Night Before The Big Day.

Nu ska ni få höra något lite underligt som inte alls är vanligt (enligt mig). Jag firar Jul i morgon och på fredag!!!!
Men jag har ju skilda föräldrar så det kanske ni som är i samma situation som jag också gör! Men jag har fjärilar i min mage idag jätte mycket. Medans ni kanske får det imorgon ;)
Jag har ingen aning om vad jag önskar mig, men bara att alla är friska så är jag nöjd!
Jag önskar att jag kunde förändra mer här i världen, allt hemskt som händer och unicef och andra insamlingar kämpar och dom växer men det gör de hemska också. Önska kan man ju alltid men ska man önska att ens önskning gick i uppfyllelse då? Ibland tycker man ändå att världen är liten men det är den fan eller inte! Om den vore liten så skulle vi ha en chans att kunna hjälpa och ge mer kärlek till de som behöver. Okej nu är jag lite upprörd bara för att mina tankar för mig in på hemska saker som händer. Saker som man inte ens vågar tänka. Eller tankar som man inte vågar tänka.

Nu ska jag släppa det "ämnet" och gå vidare på min så kallade klippning! jag klippte av 15 cm!!!!! Förstår ni? Det är helt sjukt! fast jag hade till midjan innan och håret var otroligt trassligt, så jag var tvungen att klippa av en rejäl bit för att få bort allt slitet. Nu är det precis nedan för brösten ;) Men super skönt att tvätta håret det känns mycket lättare :-)
Jag var ju så rädd innan att mitt hår skulle se äckligt ut när det var så långt. Fast jag hade precis fått små lockar i slutet av håret så det såg nästan ut som Maria Montezami (stav fel). Och det var inget jag längtade efter kan jag ju lugnt säga... Fast ja ni som såg det vad tyckte ni? äckligt?
Nu är jag nöjd med mitt lite kortare *host* hår, som är lite vågigt.
Bild kommer en annan dag för nu sitter det en inbakad fläta i mitt hår så jag får lite fint jul lock tills imorgon! :-)

Jag måste kolla lite bloggare och så nu söta läsare, kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar : Jag vet inte vart Erica får sina men jag hittar mina på olika sidor :D <3

2010-12-22 @ 22:00:48
Postat av: E

Detta svaret är från mobilen: nej kom inte vid tio kan inte träffa någon på julafton, men någon annan gång<3

2010-12-22 @ 22:44:22
URL: http://ericaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0