Tisdag.

Äntligen har vi slutat skolan, fast så farligt var det ju inte att gå en hösttermin! Jag överlevde ju, hihi.
Idag har jag haft en stört skön dag med min älskade kära vän Lydia, tack tack! Bästa dagen på länge med först super god mat och sen skratt på stan och sen plaskande på friskvågen och sen en mysig spel kväll! :)
Jag har skapat en insamling på Unicef! Jag kände att jag ville göra en god gärning! Och det gjorde jag. För att få människor att förstå att varenda unge har rätt till kärlek. Ingen ska få lida och inte ha rent vatten eller vaccin mor sjukdom. Dom ska ha rätt till att få leva i en trygg miljö utan övergrepp, våld och misshandel! Hjälp till du med och skänk pengar till barn som behöver det!!!  Gå gärna in och kolla och fixa en god julklapp!
http://www.unicef.se/egna-insamlingar/sannaw
I morgon ska jag försöka att fixa en klipp tid, wish me good luck!
ciiaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0