första inlägget.

Hej, jag heter Sanna och är fjorton år och ja du har tur som får följa mitt liv, hehe :D
jag tänkte skriva lite om mitt liv och mina "intressen".... Jag är ingen sport tjej, ingen kaxig typ (förlåt kaxiga typer)
jag är ingen blyg tjej jag säger vad jag vill så länge det inte är något kränkande... eh jaa jag spelar teater jätte mycket och älskar det, jag sjunger falskt i duschen....

This is me eh ja ni får vända på huvudet.

Föresten jag är inte tecknisk så jag vet inte hur man fixar bloggens design. Men min kära vän erica vet, så hon ska hjälpa mej ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin =) <3

2010-10-13 @ 19:48:23
URL: http://eriicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0