Normal. Bara så icke Normal.

Helt normal utan smink, men ser så onormal utan smink.
Mitt hjärta lyser för dig som vågar vara dig själv med mig. För dig som hatar att man skall bli "godkänd" i samhället.
Tidigare idag var jag på Neptunus Kliniken för att ta allergi test! Men inget blodprov för mig inte...
Jag fick allergi formulär, hmm. Det är tre sidor papper som man ska kryssa i frågor på. Sen kan man kontakta doktorn igen om man känner att man då vill göra en sådan kallad utredning.!
Sen fick jag skjuts *tack pappa* till ungdomens hus, träffade tjejerna för sminkning :)
Nu ska jag sooooovvvvaaa jag har huvudvärk som jag vill mörda... Vi har INGA IPREN TABLETTER HEMMA!!!!
Så jag ska försöka att sova bort den.
Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du blir bättre<3 fin blogg<3

2010-10-27 @ 21:55:31
URL: http://calaj.blogg.se/
Postat av: Laila♥

hoppas att du inte är allergisk mot ngt=)

2010-10-28 @ 11:06:59
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0