Karusellerna sover.

Hejsan sunshines! Dagen har varit fullspäckad, morgonen började med frukost ute i fina värmen med syskonen mysigt! Sen blev det lite påsk pyssel, med tapet klister och tidnings papper, men det blev ju som det blev.Dagen har jag ju som sagt var tillbringat med mina syskon, eftersom att man får vara en gullig dotter ibland och passa sina kära syskon! Temperaturen har smått stigit sig uppåt under dagen, underbart väder jag riktigt njuter av denna årstidern! Gårdagen i Göteborg var helt perfect, solen stekte på och jag gick runt i linne i den 18 gradiga luften. Jag kom hem överlycklig och har äntligen hittat ett par hängsle byxor, dom är underbara! Dom kommer jag att visa bilder på någon dag vill jag lova gott folk. Men inte idag, antagligen inte imorgon heller för då är det dags för 80 tals fest! Ska bli så himla grymt kul, taggar som fan! LOVE FROM SANNI

Kommentarer
Postat av: klara

kommer bli bääst!XD<3<3

2011-04-20 @ 13:10:36
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0