back to school!

Hejsan!

Jag har varit i skolan hela dagen, inte halva... Jag har ap ont i huvudet, så jag vet inte riktigt vad det är för fel på lilla sanna. Jag får väl ta en till huvudvärks tablett, hmm. Men finns det inget bra kknep för att få bort det, förutom frisk luft dricka vatten eller äta ordentligt? Eller så är jag som alla andra, håller på att bli sjuk.. Men det får vi ju inte hoppas kära vänner! :)

jag ska strax på kör, om jag orkar stå upp och stoja, sen drama, WIHIHIHIHIOOHOHO!

jag ska hitta något ätbart sen dra mig ner i ett regnit väder. UUUSSSH. jag säger det fast att jag nästan börjar gråta när jag säger det..... DET SNÖADE INNAN, JAG DOG. Men jag överlevde depressionen + chocken och allt annat som hände under de 2 minuterna som det snöade. Nu är det regn som gäller antagligen. Och sanna wallin vill ha vår/sommar annars flyttar jag till Hollywood på direkten!!




Kram!

följ gärna mig på bloglovin! tryck HÄR

http://www.bloglovin.com/blog/2092553/sanna

Kommentarer
Postat av: Klara<3

stackars dig! hoppas du inte blir sjuk!:O<333



Jag hänger med till Hollywood!<33 hahaXD

2011-02-07 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0