Sånt som sanna drömmer om.

H&M - 249:-


H&M - 199:-


Monki - 80:- (SALE)


Monki - 60:- (SALE)



Shorts- ?


Blandade stilar, men jag gillar att variera. Jag är en brud som variera, anteckna nu girls/boys!
Jag tycker att det är skoj att byta från prinsessa/punk/70-tal/retro.
Har vi någon läsare som håller med? Har ni tips, eller frågor så var inte fega kommentera släng dit ett tips! Jag gillar att få idéer etc.

Nu ska jag ta lite varm choklad, repar igenom låtar inför morgondagen - Bubbly.

Jag slänger in en skämt bild (+ att jag har på mig nya tröjan, hihi mycket komplimanger har jag fått idag. Ulle har paxat den, om jag får för mig att ge den till second-hand)


Plus att jag har årets största finne!! Hur får man bort dom?? ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Shoppar du mycke på rea? :)

2011-01-21 @ 22:19:57
Postat av: Dennis

Gör du scrap booking? :)

Gillar ditt namn, snyggt!

2011-01-21 @ 22:21:21
Postat av: Wilma

Du byter ganska mycket stil, är det meningen? :)

2011-01-21 @ 22:22:39
Postat av: Klara<3:)

alla tröjor från monki (som du visade i inlägget) I Want!!!<3<3XD

2011-01-22 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0