Totaly normal day, förutom att min sis fyller femton!

Grattis Jenny, äntligen får du cykla utan hjälm lagligt! Love u!

Dagen har varit lugn, efter skolan läste jag lite och lagade mat till två små kidz. Det är brorsan och hans vän Nellie som var så döds hungriga, enligt doms beskrivning så var det en nära döden upplevelse (det kan man ju säga vad man vill om) ....
Medans Hugo senare tränade så drog jag och mammi ner på stan och kollade lite. Jag fick en super duper fin tjock tröja, im in love. Jag köpte den på "On Your Mind" i stan för rea pris 149:-! T

Den ser väldigt stor ut (vilket fick mig att tveka) men när jag testade den på plats så perfect! Den hasade ner på axlen och la sig rätt runt midjan. Jag korvade upp armarna så det blev en helt ny design, och jag är nöjd med min lilla tjänst för att pigga upp och ge lite liv i den. Som ni ser på bilden, den ser ut som att den är i större storlekar, men glöm inte vårets största mode, OVERSIZE!!!!

Nu sitter jag och väntar på att jag ska få ett mejl från Falkenberg, ändring i schemat tydligen...

Kram, Sanna.

Kommentarer
Postat av: Klara<3:)

för det första: jätte fin tröja!

för det andra: om det är ändringar på söndagen som kanske angår mig,ellen,emma och rebecka så kan du la skriva en kommentar på min blogg eller nåt?<3<3

2011-01-21 @ 22:42:54
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0