Onsdag 2 mars. Vilken otur sanna wallin h...

Onsdag 2 mars. Vilken otur sanna wallin har... Jag har inte sovit någonting på hela natten, för att jag har blivit förkyld. Det får man ju lyckas med, en riktig dunder förkyldning två dar innan vi åker. På fredag åker jag och mammsen upp till Gbg för att bo på hotell och shoppa och kolla på allt folk, super mysigt! Så imorse innan skolan, tog jag min ultra snabba cykel till apoteket i sjukhuset för att köpa massa konstiga saker så jag blir frisk. Jag köpte för nästan två hundra kronor, så hoppas att allt hjälper. Men inte nog med det efter att ha kommit till skolan haft en lektion och idrott kände jag mig tröttare en någonsin. Jag frös och hade jätte ont i huvudet, så för mitt eget bästa valde jag att åka hem och sova. Precis det gjorde jag också! Så nu ligger jag här i en varm och skön säng, sjuk i för sig men otroligt skönt att få vila och bli riktigt frisk. Sen var mamma så snäll och kom hem med stark thai mat precis, mums! Nu ska jag sova, jag bloggar mera senare. Kram S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0