tisdag.

Hejsan alla läsare! Har ni haft det bra idag? Jag har varit i skolan som vanligt, efter skolan kom grandma och hämtade mej och brorsan. Så vi fick träffa släktingarns från Stockholm, mysigt var det!! Lille söta Vincent på 2 år och gulliga Stella var x-tra gulliga som vanligt! Om ni ser detta Åh vad fina ungar ni har, stolta föräldrar!!! :) Vid tog en skön promenad i kylan. Så jag var bara tvungen att tå ett varmt och skönt bad när jag kom hem. Jag bloggade inte igår... men det var så att jag helt plötsligt fick som knivar som skar in i ryggen. Då fick jag åka direkt till sjukhuset men blev tagen in direkt ( vet ej varför ) men i alla fall. Resultatet blev att jag mina muskler kring ryggraden har kramp! + att min rygg ser ut som ett S, så jag ska träna upp dom musklerna så jag blir rakare och får bättre hållning! Nu ska jag äta en god mango!!:) Kram.

Kommentarer
Postat av: klara

hej sötis!



du har inte svarat på mina sms så jag har varit lite orolig för dig!<3<3



kan du komma till kulturskolan på torsdag klockan 6?<33 träna inför kvinnodagen;)



ha det bra!:)

2011-03-01 @ 21:16:52
URL: http://kllaarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0