Fult.

Varför skall det se så himla fult ut när man bloggar via sms? Är det bara jag som stör mig på det? I guess.

Som ni ser så är jag tillbaka. Efter en helt fantastisk helg, som jag aldrig kommer glömma för den delen! Vi åkte i fredags eftermiddag och kom em vid 13 igår förmiddag. Förvånadsvärt nog så tog jag i princip inga kort, tyvärr. Bara några kort som ej skulle uppskattas att finnas på internet...
Men för att göra allting kort och gott. Vi hade en super rolig tid tillsammans, mycket skrattkramp. Rep, sång och dans. Som för mig är Lovely!

Min dag har varit helt klart lugn. Det hela började med en låång sovmorgon till 09:50. Vilket jag stressade bort, jag var så himla trög i huvudet. Jag hittade min mobil i handuks lådan. Mina nycklar låg i tros-lådan. Ni hör ju.
Jag sprang runt som en stucken gris fram och tillbaka i hopp om att hitta mina bort tappade saker. Men icke sa nicke. Så jag tog Eas cykel och fick ta en x-tra nyckel hem. Tur att man kan kopiera nycklar nu för tiden! Lucky me.

Slappa lektioner. Popcorn mys på engelskan, man känner av att lovet är påväg. Imorgon skall vi kolla på en film vid namn " flyga drake ". Jag har inte sett den, men jag har blivit varnad att inte se den. Jag är en person som löjligt lätt börjar gråta när man kollar på film. Så antagligen som kommer sitta och skrika imorgon...
Men skönt att slippa lektioner!♥

Efter skolan åt jag glass med Hannah, sen så stack jag ner till stan för att kika på shoes men inga funna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0