Kanske.

Kära läsare.
Ni har varit utan mig under dagen. Kanske för att det var så att man har legat som en trött björn i sängen.
Men dagen, den har varit mer en bra. Efter en lektion med disco planering så fortsatte dagen med en historia lektion och i sin tur med en hemkunskaps lektion. Sen bar det av mot stan med de underbara människorna. Julia, Olivia & Caroline. Vi åt god mat på Campino innan vi skulle gå på en teater vid namn "en lektion om kärlek".
Jag som spelar teater och har gjort sen 7 års ålder har aldrig sätt något liknande. Med min nyfikna och ivriga tanke som alltid finns innan man skall gå på teater med klassen. Teatern var så väl byggd, verklig & outstanding.
Jag kan bara meddela att jag skrattde under loppet av 60 minuter. Teatern höll på i 60 minuter, jag gick ut genom teaterhallands portar med kramp i magen.
Är det någon som har varit på den i Varbergs kommun med sin skola? Jag tror att ni förstår mig.
Jag försökte att förklara för dom här hemma, men det gick inte så bra. Jag kunde iallafall inte beskriva teatern. Men den tog mig med storm, jag lär inte glömma den i första taget!
Efter skolan drog jag hemmåt. När jag kom in genom dörren var jag svettig att jag visste varken in eller ut haha.
jag förstår mig inte på mig själv ibland, men jag cyklar seriöst racer ibland med min dam cykel! Haha, gud vad tantig jag låter. Men jag cyklar för snabbt, snabbheten som inte min kropp varken orkar eller hänger med...
Jag stupade i säng, satte på en tröst film ( Svensson Svensson). Jag tog fram ögon brynspennan och målade
clown ögonbryn för att få ett leende på läpparna. I hopp om att bli pigg igen.
Och det blev jag, men Klara fick hjälpa till på traven.
Jag fick ett sms av henne om att hon hade film premiär ikväll. Så jag tog cykeln och cyklade ner mot black-boxen för att se på filmen. Både Cajsa och Klara var grymt duktiga, men det var ju ingen nyhet! : )
Just nu står min käre lillebror och stolt visar upp sitt nymålade nagellack på naglarna. Haha, han är så söt, det blir väl så när han bor med tjejer haha.
Nu ska jag fixa ännu lite saker inför discot som kommer att hållas på Almers skola.
Ha en fortsatt bra kväll gott folk.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0