Stationen nästa.

Tidig morgon hälsning till er idag får man väl säga! : )
Nu ska jag slänga i mig lite frukost. Sen ska jag cykla ner mot tågstationen där jag ska möta mitt lilla teater
gäng! Jag har även inför skaffat tuggummi inför rollen jag spelar. Men är riktigt taggad, så nu får ni se upp Hagaskolan, för nu är jag på G ska ni veta...
Eftersom att jag har företällning idag, så blir det ingen skola. Men tänkte dra för bi den efter att mina två 90-pass är slut för att hämta lite böcker, sen blir det Gekås efter att de andra har slutat. Shopping inför discot med de mindre klasserna.
Nu av med brillorna, stoppa lite mat i magen, upp på cykeln! alltid lika healthy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0