Tell me.

Bästa sättet för mig att formulera något just nu, är att ta fram en idol. Idolen som jag är så avundsjuk på.
Många gånger har jag sett personer som jag tycker "Oj, vilken jävla snygg stil!", "Jävlar vilken cool brud, sån vill jag vara!!". Antingen är det brist på självinsikt som får mig att tänka på om jag själv räcker till. Men grejen är den nu att den här personen är så jäkla cool. Jag såg hennes blogg, jag blev kär i hennes stil. Bara för att jag såg en gnista av min egen stil. Vilket är väldigt ovanligt. Jag brukar få kommentaren "du är speciell sanna". Ska jag vara
ärlig så är jag faktiskt stolt över att ha min egen stil. Och den här personen, hon, hon ska ni veta. Hon har kollen. Hon vet, hon är säker på sin stil. Vilket fascinerar mig till tusen.

Kommentarer
Postat av: ea

du är min idol. jag älskar din sköna stil <3

2011-05-21 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0