This is real fashion.

Jag vet inte varför jag får mina inlägg att se så annorlunda. Dom känns speciella, förr så strävade jag efter att få speciella inlägg. Men nu för tiden så betyder det inte längre. Jag har märkt att när jag bara skriver så blir dom speciella. Fast på mitt egna lilla sätt. Lyckats! Dagen har varit träningsfylld. Vi har haft en s k innebandy dag. Det består av massa matcher hit och dit. Jag överlevde, jag är så stolt! : ) Jag valde att hoppa över kören idag för att istället plugga på min engelska redovisning. Vilket jag tror att jag gjorde rätt i, i hope. Senare ikväll 19:00 så är det dags för teater uppvisning, i blackboxen på Kulturskolan. Kom och kolla vetja! Det är forum-teater, super skoj! Nu ska jag äta lite, PEACE.

Kommentarer
Postat av: klara

sv; tack! <3 :D Jag älskar din header och din färg på rubrikerna! :D<3

2011-05-23 @ 21:47:14
URL: http://klarakallmansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0