Valborg.

Jag ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering. Men en sådan här helg, känner jag iaf, att man kan behöva koppla ifrån allting. Släppa loss, ta på sig sina nya vingar. Kunna tänka ljuva tankar. Det har jag försökt med. Och hur gör man inte det på bästa sett? Jo genom att umgås med dom man älskar över allt annat, dom vänner som betyder så mycket. Oh, vad skulle jag göra utan min prins tillexempel jag hade ju dött!
Jag har ägnat min helg med dom underbara, älskvärda, mest bedårande vänner som finns. tack för att ni finns♥
Becka, haha skön du e! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Din prins?:O<3

2011-05-02 @ 21:16:10
URL: http://elleent.blogg.se/
Postat av: RebeckaSjöwallPuss

Prinsessa är väl Ellen? You're the prince!

I alla fall, när var denna bild tagen?! :)<3

2011-05-04 @ 15:56:31
Postat av: RebeckaSjöwallPuss

Prinsessa är väl Ellen? You're the prince!

I alla fall, när var denna bild tagen?! :)<3

2011-05-04 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0