Teater Kurs i Falkenberg.

Nu drar jag iväg på Teater Kurs i Falkenberg. Eftersom att jag är med och medverkar i sommar teatern, även kallad Teatervinden. Så ingår det både teaterkurs och läger, jätte kul verkligen! Sen så såg jag även att man nu kan köpa biljetter inför sommarens teater på Ticnet för 194 kr, så kom gärna och kolla någon dag i sommar!
Nu ska jag bara packa ner 33 kronor till tåget som går hem 20:19 ikväll, sen så bär det av! Jag är verkligen super duper taggad inför kvällen, ska bli så sjukt skoj verkligen! ♥

Ha en underbar kväll gott folk, njut av livet. En till sak bara, ni glömmer väl inte av att göra det ni älskar som mest. Jag älskar att stå scen, jag kämpar för att få göra det. Övning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart så kommer jag och tittar!

Så kul!



Du är så duktig Sanna! :)

2011-05-26 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0