Vilken dag.

Dagen har varit hektisk och mycket bekymmer. Men det är sådant som försvinner. Efter att ha haft ett engelska prov, som inte gick bra. Eftersom att jag har sådan jäkla press på mig hela tiden, är jag missnöjd! Huvudvärken har suttit som ett band runt huvudet hela dan, not so funny!! Men gissa vad, efter skolan hade min brorsa värmt gårdagens rester (köttfärssås & pasta) och hällt upp vitamin well i vin glas! Jag blev så rörd, du e bäst lilla brorsan. Sen köpte vi en ny tv till honom eftersom att han behövde även en glass till moi! Senare kom mammas vän theres så tog vi en promenad runt havet, mysigt! Nu ska jag slappna av och sova gott, så hörs vi imorgon bloggen, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0