Nu var det min tur! Mobilblogg från sängen...

Nu var det min tur! Mobilblogg från sängen! Japp, nu ligger man död i sängen med hög feber... Fan ta den som smittat mig (ursäkta mitt språk). Jag är förbannad för jag får hoppa över powerplay, hmm trist. Men på lördag då måste jag vara frisk kära people, då bär det av mot Gbg med jenny, erica, hanna x2 =) Hörs imorgon i think, om inte så är jag död. Sjung falskt på min begravning. Faktum är att jag är som en man när jag är sjuk, hihihi. Ni som har killar vet meningen efter sjuk perioden : " det där var en nära döden upplevelse " Japp det var ju trevligt, nu vet ni lite om mig. Hmm vad mer vill ni veta gott folk? Jag satte på en barn film precis, mysigt! Kram!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Stackare! Hoppas att du blir frisk snart! <3 Götet nu på lördag, vad sammanträffande! ;)<3

2011-02-10 @ 20:19:08
URL: http://lydiaajohansson.blogg.se/
Postat av: amaanda

du får krya på, grattis till rollen+ statistrollerna ;) kram!

2011-02-10 @ 20:59:32
URL: http://amaandamadelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0