Tidagen den arttonde januari tjugohundraelva punkt

Tänk om man skulle texta allting, alltså inga tecken, siffror eller några andra klumelurer, hmm.
Hej föresten, tankarna far iväg med mina tankar...

Jag sitter och lyssnar på " all i want is you" fårn Juno filmen, den är så himla skön. Har ni sett den?
Idag har jag passat min lillebror, vi tog bussen ner till stan för att jag skulle köpa en present till min vän gulliga vän Jenny som fyller femton på torsdag. Lika bra att ha gjort det! I hope she like´s it. För är det något som jag suger på så är det att köpa presenter, för det första så står jag i typ en timma för jag inte kan bestämma mig. Sen så blir det sällan den rätta presenten. Men jag känner på mig att jag kanske för en gångs skull har lycktas!
Jag säger inte vad det är, om hon läser bloggen...

Jag sitter och väntar med 100000000000 fjärilar i magen som bara flyger runt. Jag ska ringa när dom öppnar på Kålle´s teater förening i falkenberg, och anmäla mig till en Astrid Lindgren blandning som har audition. Bara för att det har blivit ändringar i programmet, därför så måste jag av någon anledning.
Jag har ju som sagt var inte skrivt så mycket i bloggen på sistonde. Men ni vet ju hur det ligger till, fler inlägg på helger!

Kan inte ni tipsa om någon bra film? Jag blev så sugen på lite film tajm i helgen, någon ny bra??
Vad ska man annars hitat på i det fruktansvärda skit vädret vi har här! Uusscchh! Jag vill bara ha vår och sommar, med korta shorts pch bikini överdel och strosa runt i det på stranden i skinande solen skulle ju inte skada i denna deprisson som världen har skapat, lite djup var jag där, höhö.


Haha jag kan avslöja redan nu att jag precis pratade med dom i falkenberg. Så jag ska dit på Söndag, JIPPi!!!
Det var tydligen sista dagen idag att anmäla sig.. SÅ det var riktigt tur att jag hann med det, hihi.


Nu ska jag gå, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0