Tjoho bloggen. Tråkig blogg-uppdatering de...

Tjoho bloggen. Tråkig blogg-uppdatering det har varit idag, eller vad säger ni? Inga mode tips mm. Men eftersom att min ovanligt spontana mamma körde helt spontant till biografen och helt spontant köpte Vrf biljetter till en film som redan hade börjat, haha! Fast reklamen höll fortfarande på, Narnia blev det. Den vackraste film någonsin, tårögd är bara förnamnet... Super kul, tack för det kära family♥ Nu ligger jag i sängen med min bok "tusen gÃ¥nger starkare", super bra bok har jag hört. Jag har än så länge bara läst några sidor. Men det lilla har lockat! Imorgon är det skola igen, efter blir det stan med linslusarna, mysigt värre! Ciao, bye, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0