idioter.

Jag håller med bandet Säkert. En mening ur en låt; "Dem jävlarna skall skjutas!"
Jag blir så lätt förvirrad och ledsen. När vissa idioter skiftar sida. Ängeln turns to a devil.
Man trodde personen var något lite extra. Men faktumet är att den är en säck med skit. Skiten som inte är värt någonting. Tårar strömmar ner för min kind av tanken på att folk gör sånt. Det är ingen liten tonårs flört. Vi tonåringar kan vara förälskade. Vi är inte annorlunda, vi kan vara lika kära som alla andra. Vi har lika lätt för det med.
Fast jag är en av den sorten som blir extra lätt charmad.

Jag känner mig tom av allt.
Tror (i mitt fall killen) vissa killar att dom kan slänga runt oss som ett rep. Att dom kan ha oss när dom har lust med det. Och när det passar och man inte vet nåt av så händer det saker som man inte kan begripa. Då byter dom, då tar dom en annan.
Grejen är den att jag vet boys som är så fina och underbara. Men jag vet lika många rövhål. Som jag har bestämt mig för att inte lägga någon vikt på. För det känns så onördigt när dom ändå får mig att börja gråta.
Jag och en vän pratade om en sak när vi cyklade hem för en timma sedan.
Varför tar jag på mig smink idag? När jag har så lätt för att börja gråta? Jag skulle aldrig ha gjort det, det resulterar bara till att man ser ut som ett svart monster.

Jag hatar att ha smink på sig när man är ledsen. Man måste få gnugga sig i ögonen. Bli röd i ansiktet utan att det ska blandas med svart mascara.
Jag förstår om ni inte vill läsa detta inlägg. Men jag känner att jag ville skriva av mig lite.
Jag har delvis min blogg för att senare kunna titta tillbaka på mitt liv, hur jag var. Vad jag gjorde som ung.
Jag vet att jag gör reklam för min blogg på facebook. Varför? Jo, för att det jag känner att vissa människor kan vara i samma sits just då. Då känns det skönt om jag skriver om det så andra får läsa, och sätta igång en tanke verksamhet. Eller så inspireras dom bara helt enkelt.
Nu säger jag adjö för mig. Ska sätta på en film, som jag ska somna till....


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sanna älskling?! Vad har hänt? Smsa mig om det är nåt, hatar att höra att du är ledsen! Jag mår så dåligt då, älskar dig och finns altid om du vil prata!<3

2011-06-18 @ 00:57:39
URL: http://elleent.blogg.se/
Postat av: julia

Älskade sanna-panna. Jag sa att jag inte skulle ha smink på mig för att jag alltid börjar gråta när jag har smink, otursgrej ;) Om det var mig du citerade...?

2011-06-18 @ 14:17:42
URL: http://juliiikarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Sanna-Panna då, det löser sig. Ska snacka med honom innan jag sticker så det är nemas problemas ! :)

2011-06-21 @ 10:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0