Suger.

I detta fall är det ni som får lida. Ingen bloggningen har det varit. Jag ber om ursäkt men jag har haft fullt upp med kuliga (sanna word) saker. Som teater rep i Falkenberg. Så fort man kommit dit så rinner tiden iväg. Jag njuter och lever i paradiset. Jag är överlycklig att jag kom med, och hel nöjd med rollen. Kan livet bli mycket bättre? För att inte tala om alla solstrålar som finns där, mycket nya och fantastiska vänner.

Idag började jag dagen med att sätta mig i bilen med mamma för att leta jordgubbar för minsta summa = fler paket. Eftersom att vi vaknade vid 10 så var vi ute vid 11 och kolla på termometern den stod på 30 grader. Puuh, vi orkade inte cykla. Thats why! Men vi kom hem med 2 paket söta jordgubbar. Snabb frukost kl12 då vi insåg att jag skulle vara i Fbg om en timma. Stress, men vi hann med att packa ner mat och köra dit. En hel varm och skön eftermiddag med bästa gänget och jag fick en snygg rand efter min klänning, som jag definitivt inte är stolt över. Efter det blev det ett dopp i havet, sen färskpotatis och grillad lax. En kort sammanfattning om min dag.

Nu ska jag skriva lite mera om imigrationsverket, för att jag ska bli klar med det till morgondagen.

På onsdag, torsdag ska jag ta ledigt en stund från skolan för att åka till fbg, lovely!




Ibland
bild från en outfit för några dar sedan, suddig bild tagen i fönster rutan. I♥SUN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0