Byter hem.

God eftermiddag kära läsare.
Nu kom jag precis hem till mamma. Jag kanske inte har förklarat det tidigare, men jag har skilda föräldrar. Och så här ser mitt liv ut:
När jag var 6 år och min lillebror var 1 år så skilde sig min mamma och pappa.
Då vi flyttade till Breared med mamma (där vi bor kvar nu),
och till södra vägen med pappa. Efter ca ett år så kom Ea in i bilden.
Ea är pappas fru. Efter att vi hade flyttat från södravägen och till "pippi" huset. Jag älskade den villan.
Eftersom att jag själv var en liten pippi-lotta.
Vi bodde där under en kort tid medans vi letade efter en villa.
När vi då köpt en villa (där vi bor nu) då jag var 9 år. Så föddes min lillasyster.
Vissa säger att det borde vara min halv syster, men så är det ej. För att vi har samma pappa. Vi har samma blod i våra kroppar. Så hon är min käre lillasyster och kommer alltid att vara♥

Så ligger det hela till. Vi bor alltså varann vecka, fifty-fifty. Mamma/pappa.
Så nu är det mamma vecka. Vi kom hit idag, och stannar i en vecka.
(detta är lite onördig info men jag tror att det blir svårt att läsa min blogg utan att veta vilka alla
"karaktärerna" är i mitt liv!)



Mamma är lite sådär ordnings grejs till discot så vi skall nu åka och hämta upp min vän Hanna och sedan åka lite tidigare för att fixa lite grejor.
Hörs senare, Kram.

Kommentarer
Postat av: ea

så fint du skriver. du har ett hjärta av guld. kärlek från oss i villan ;)

2011-05-21 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0