This is my day.

Hejhej!
Kom precis hem från skolan, skall sätta mig med lite matte nu. Matteprov på fredag, sådär skoj! Annars har dagen varit WONDERFULL. Jag känner mig som en nyfödd fjärill när jag fick reda på att det bara var 11 dagar kvar i skolan, så jävla härligt!♥
Till helgen är det ju som sagt var dags för teater läger, ska bli så sjukt skoj så det inte är sant! Jag är jäkligt taggad, sommarteater gruppen är så jäkla skön, inga onda hjärtan där inte.

Vad ska ni göra på skolavslutningen föresten?

Jag skall tillbringa min skolavslutning med underbara människor. Först grillning hos moi, sen vidare ner till stan, man måste ju fira när det ÄNTLIGEN är sommarlov!

Ha en fortsatt lovely dag, kanske slänger in något inspirations inlägg senare, we will se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0