Tiden stod still.

Mellan några dagar har jag varit bort kopplad från allt känns det som. Försökt att fokusera på skola arbete och för en gång skull mitt eget bästa. Ta hand mig själv, för att orka med livet. Man måste få ta en paus mitt i allt. Bara för att man själv ska få njuta av sitt liv. Det blir lätt så att man stressar igenom livet. Vilket jag inte tänker göra.
Tack för att ni har accepterat att jag tog en paus. Nu är jag tillbaka på banan igen, jag ska ge järnet nu det sista i skolan och samtidigt ta lärdom av detta misstag. Misstaget var att jag helt och klart glömde bort mitt inre, mitt ego var försvunnet. Och som sagt det tog sin lilla tid att hitta tillbaka. Men jag klarade det, bara det får man en äkta ego-boost av! Nu tänkte jag dra igång med bloggningen igen. Jag hoppas inte jag har förlorat mina gulliga läsare.
För att komma in på allt igen.
I morgon är det dags för skiv inspelning, vilket jag är super taggad för! Jag har stått framför spegeln och sjungt igenom alla låtarna och känner mig nu redo att ge järnet. Sen ska jag även försöka hinna med lite plugg, hade jag tänkt.
På måndag är det dags för hagaskolan, där vi (drama gruppen) ska spela forumteater. Super kul verkligen : )
Efter en lång kväll hos familjens vänner känner jag mig redo för en skönhets sömn. Godnatt kära ni, sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0