Tisdag.

Dagen som varit har varit bra. Efter en låång dag i skolan, cyklade jag och Hugo hem till farmor (min sis var där med) så åt vi goda pannkakor och jordgubbs sylt, mums! När vi skulle ut på en promenad började det, regnet lite smått. 3 min senare, såg vi ut som fyra blöta hundar. Då spöregnade det + hagel + åska. Sådär mysigt!
Men sen klarnade det upp! Då cyklade jag till Södranäs med Hanna & Sara, vi skulle på ett planerings möte med föräldrar som hade med vårat disco att göra. Efter ca 3 h planering var vi som döda sillar, men mycket fick vi gjort, så nu är klass 8 på Almers skola ready. Vi fick även bestämma vem som skulle göra vad, mohaha. Lite skoj att få bestämma över alla andra. Jag får inte avslöja vad de andra i klassen ska få göra, men jag kan berätta vad jag ska göra (ni kan skvallra hur mycket som helst, men ni behöver inte vara oroliga för att jag ska få reda på det. Eftersom att jag själv valde vad det var jag skulle göra haha). Jag ska vara en "allt å allo". Det är en person som går runt med tre pärmar och kavaj. Jag kommer att bära ungefär 12 olika klasslistor, plåster, ipren, almän telefon, bandage, foundation (vissa i klassen lär behöva det, tro mej). Sen så ska jag gå runt och checka läget, se så att allting går till som det ska. Vara alltså lite organiserad, inte oorganiserad som vanligt, utan en duktig flicka i neutrala kläder + kavaj. Jag ser framimot det, ska ni tro!
Nu ska jag i alla fall ta och plugga vidare på MAGNETISM eftersom att vi har ett litet "prov" på det. Men förra gången vi hade detta s k "prov" så fick vi komma in 10 minuter innan vi börjat lektionen, göra det oerhört simpla provet, gå hem 5 min innan vi börjat, gött!
Så jag försöker att inte ha ngn press på mig, men svårt. Jag är inne i någon deprission just nu. Jag är jämt stressad, huvudvärk för att jag är missnöjd med mina arbeten. Samtidigt så trött att jag inte orkar anstränga mig. allting slutar med att jag sparkar mig i röven och säger åt mig själv att sluta med det SANNA!!!
som tröst för min stressiga vardag (förutom min & julias tröst ätande) så läser jag jul romaner av Nora Roberts mitt i Vår deprissionen. En blandning av sött och salt, thats me people.
Ciao, bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0